Обмін або повернення товару

Збилась або переплуталась позиція в замовленні? Під час перевірки посилки при отриманні ви помітили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, і ми допоможемо швидко вирішити.

1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр або менеджер на пункті видачі за вашим запитом забере його та поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів та при отриманні посилки з ЄС також можливий повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.

2. Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикріпіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хочете повернути, надіславши листа з адреси, використаної для оформлення замовлення, на електронну адресу svit-vorot.sumy@ukr.net.

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути товар. Якщо виявлено дефект упаковки і ви хочете повернути товар, будь ласка, не відкривайте упаковку інших товарів, часткові повернення окремих товарів із замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефект, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару організує візит кур'єра або розповість, як надіслати посилку нам.

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, які входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), усі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчимо повернуті позиції, приймемо рішення про повернення коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, для повернення коштів нам потрібно буде уточнити номер картки для здійснення повернення, ІНН та ПІБ власника картки. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.

Єдина прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також вироби, по яких немає аргументованих причин для обміну або повернення. В усіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.

За всіма питаннями ви можете звертатися до нас за телефонами: +380 50 920 4878 або +380 97 697 0338

Хочете дізнатися більше про свої муйбутні ворота?

Залиште свій номер телефону і ми Вам зателефонуємо!

© 2012 — 2025 Грандсумбуд. Світ Воріт. Всі права захищені.